דף הבית >> "בשליטה"
 
שם המוצר/פריט:"בשליטה"
מחיר מחירון:₪119.00
המחיר שלנו:₪69.00
מע"מ:כולל מע"מ
תקופת אחריות:14

הוסף לסל 


מידע נוסף
שים לב: לאחר ביצוע התשלום לחץ על "Return To Smart Solutions" כדי לקבל את לינק הורדת הקובץ

 
 

היגמל מהרגל שפיכה מוקדמת לצמיתות - וקבל את חיי האהבה שתמיד רצית


שוב זה קרה. אתה נכנס, היא לא מספיקה לקחת נשימה – ואתה כבר גומר. היא נאנחת ומסובבת את הגב (אבל לא מספרת כי היא דואגת לאגו השברירי שלך), אתה מבואס (אבל לא מדבר על זה, כי אתה לא רוצה שהיא תגיד לך עד כמה היא מאוכזבת), הביטחון העצמי שלך צונח לרצפה ומשם והלאה הזוגיות שלכם נמצאת בדרך לשום מקום.
 
עמוק בפנים אתה מכיר את הבעיה שלך, ולא מהיום. בהתחלה חשבת שזה בגלל ההתרגשות, שאתה חרמן יותר מכולם, או שזה פשוט יעבור מעצמו איכשהו. היום כבר ברור לך: אתה פשוט גומר מהר. תמיד מוקדם יותר ממה שהיית רוצה.

ובכן, לא עוד.

 
אתה עומד לגלות כיצד להחזיק מעמד 10-20 דקות יותר ולהפסיק להתבייש, החל מהלילה

שפיכה מהירה היא הרגל גופני אשר נרכש בשנים של אוננות וסיפוק מהיר. כמו כל הרגל - אפשר להיגמל ממנו, בדרך קלה ומהירה מאין כמוה.


איך תרגיש כשתוכל לגמור מתי שתרצה?

שליטה בשפיכה היא טכניקה הניתנת ללימוד. לאף גבר בעולם אין כישורים מיוחדים ושונים משלך. חלקם פשוט יודעים כיצד לשלוט בגופם, ואילו רוב האחרים זקוקים למישהו שיסביר להם כיצד לעשות זאת.

חלק מטכניקות אלו אינן דורשות תירגולים. כבר הלילה תוכל להשהות את הפליטה בדקות ארוכות, ולשים קץ לבושה.


 
שים לב - מייד עם ביצוע התשלום תקבל לידך עותק דיגיטלי של הספר, בלי משלוחים ובלי עיכובים.


בעוד 2 דקות תלמד כיצד:
  • להשהות את פליטתך למשך זמן רב:  10-20 דקות ומעלה כעניין שבשיגרה
  • לגרום לבת זוגך תחושות גירוי וריגוש מיני עזות מאי פעם
  • להביא את בת זוגך לשיאים מהירים
  • להשתמש בשיטות ותנוחות המגבירות את רמת הריגוש של בת זוגך, ומקטינות את הריגוש שלך
  • להחזיר לעצמך את הביטחון בהיותך מאהב מצויין
  • את כל השיטות שסקסולוגיים ומטפלים מיניים ממליצים ומלמדים. 

אתה יכול רק להרוויח!
ספר זה כל כך מוצלח, יעיל וקל ליישום, עד כי אני מתחייב שגם אתה תצליח להפסיק עם השפיכה המהירה. כדי לתמוך בהתחייבות זו אני מציע זיכוי מלא למשך 14 יום! אתה שומע נכון! אם תחליט שהמידע בספר זה לא מתאים לך או לא יעיל עבורך במשך 14 יום ממועד הרכישה - תקבל את כל כספך בחזרה, ללא שאלות וללא הוכחות!





אפשר לצאת ממעגל השפיכה המהירה?
אתה אולי אומר לעצמך: "זה נשמע נהדר, אפילו טוב מכדי להאמין. לא נראה לי שזה בשבילי". ואני שואל: מה יש לך להפסיד? אתה כבר שקוע עמוק במעגל האכזרי של סקס נטול הנאה ומלא חששות. בכל פעם שאתה נכשל במיטה, אתה מפתח חרדה מפני הפעם הבאה שתאלץ להוכיח את גבריותך.
זכור, יש לך את מה שצריך כדי לשלוט בשפיכה המוקדמת. בעזרת המידע הטמון בספר זה תוכל כבר הלילה, ובכל לילה מכאן ואילך, לשלוט בפליטה ולתת לבת זוגך את הגבר שהיא רוצה. אתה לא לוקח סיכון, משום שלא תוכל להגיע נמוך יותר - רק להצליח. חושש מהלא נודע? ובכן, ידידי, כל דבר מפחיד פחות מאשר עוד לילה מלא תירוצים מצידך, או יותר גרוע, מצידה.

איך יכול להיות שהפתרון כל כך פשוט?
בעידן המודרני אנשים נמנעים מלדבר על בעיות מיניות עם חבריהם ואפילו עם בני זוגם. הדבר שמונע ממך גישה לפתרון הוא הבושה - חוסר הנוחות והאומץ לדבר עם מישהו שנפתר מהבעיה, ויכול להסביר לך כיצד עושים זאת.

מי שסובל מעודף משקל יכול (בקלות רבה) לקבל מחברים שעברו תהליך הרזיה מידע
על שינוי הרגלי אכילה, דיאטה מתאימה, אימוץ טכניקות לשליטה ברעב, וכתוצאה מיישום נכון של השיטות - להרזות. ומה עם מי שסובל משפיכה מהירה?

כאחד שעבר בעצמו את התהליך, אני עדות חיה לכך שניתן, ובקלות, ללמד את הגוף הרגלים חדשים. גם אם אתה בן 60 הסובל מכך כל חייך - תוכל תוך מספר ימים לראות תוצאות ממשיות. בספר זה אלמד אותך את כל השיטות, התרגילים והגישות לרכישת שליטה מחודשת על השפיכה - ובדיוק כמוני - גם אתה תצליח לגמור מתי שאתה תחליט

תוך כמה זמן נפטרים מההרגל?
רוב הגברים יחזירו לעצמם את השליטה המלאה בתוך 14 ימים. כדי להגיע לכך כל שעליך לעשות הוא לעבור על המידע בספר, ולמלא אחר ההוראות הפשוטות. מבין עשרות השיטות המפורטות בספר, ישנן 3 שיטות שתוכל ליישם כבר הלילה אשר אינן דורשות תרגולים, כך שהתוצאות הן מיידיות.

גם אתה יכול להביא את בת זוגך לשיאים חדשים!
זו לא סתם הבטחה, עומד בפניך מסמך מלא, רהוט וברור, המכיל עשרות שיטות וטיפים להגברת השליטה. כל השיטות הן מוכחות, יעילות, טבעיות, ואינן דורשות שתחשוב על משוואות גיאומטריות או שירת ימי הביניים במהלך הסקס. לאחר שתקרא את הספר, תגלה כי שליטה על השפיכה מתבצעת באותה טבעיות שאתה הולך, ישן, מדבר ונושם. לאחר שתתרגל חלק מהשיטות, השליטה העצמית תהפוך להרגל טבעי עבורך. תוכל ליהנות ממין מסעיר ואיכותי, ולגרום לבת זוגך ליהנות באופן שמעולם לא הכרת.

פליטה מוקדמת, שפיכה מוקדמת, שפיכה מהירה - הפוך את המונחים הללו לנחלת העבר!

בתוך מספר שעות אתה יכול לחזור וליהנות מסקס. היה כנה עם עצמך, האם לא הגיע הזמן לטפל בעצמך? האם לא הגיע הזמן לגמור עם הסיפור הלא נעים הזה אחת ולתמיד? האמן לי, אתה יכול כפי שאני הצלחתי, בקלות ובנוחות, באופן טבעי ובהצלחה.

עובדה: תרופות נוגדי דיכאון מסוג SSRI מביאים במקרים רבים לעיכוב השפיכה, אך לעתים גם לבעיות בזקפה ולשלל תופעות לוואי אחרות. תרופות המשמשות לעיכוב השפיכה אינן מביאות לפתרון הבעיה; עם הפסקת השימוש בהן חוזרת השפיכה המוקדמת.

עובדה: קרם (או תרסיס) השהייה אותו יש למרוח על איבר המין הגברי, גורם לאלחוש קל וזמני של האזור. גם האישה עשויה לחוות אלחוש באיבר המין שלה כשהשותף שלה משתמש בקרם השהייה, דבר המהווה חיסרון של השיטה. חיסרון נוסף הוא היעדר הספונטניות, שכן רוב תכשירי ההשהייה מתחילים לפעול רק לאחר כעשרים דקות מזמן תחילת השימוש.

עובדה: אתה יכול ליישם את כל השיטות המופיעות בספר "בשליטה". אתה יכול להחזיק מעמד 10-20 דקות יותר, כבר מהפעם הראשונה. אתה יכול להיפטר מההרגל הגרוע הזה - לצמיתות וללא תרופות.


האם אתה מכיר יצרן "גלולות פלא" המוכן להחזיר לך את הכסף אם המוצר לא עובד? או "סקסולוג" המוכן לזכות אותך בעלות הטיפול בסך אלפי שקלים - אם לא תהיה מרוצה? אולי "רופא אורולוג מומחה" שיזכה אותך בעלות הייעוץ בסך אלפי שקלים אם לא תצליח לשלוט על השפיכה? אני מוכן מפני שספר ההדרכה הזה עובד עבור כל גבר! בדיוק כפי שלמדת כיצד להתגלח וכיצד לנהוג ברכב - כך גם תלמד כיצד לשלוט בעצמך ולהיגמל משפיכה מהירה. ואם לא אצליח להסביר לך כיצד לעשות זאת - אל תשלם. חד וחלק, פשוט והוגן. 

עלה לתחילת העמוד, ורכוש את הספר. מייד עם התשלום תקבל את הספר במהדורה דיגיטלית. בעוד 2 דקות חייך ישתנו מהקצה אל הקצה. זו הבטחה.

שים לב: לאחר ביצוע התשלום לחץ על "Return To Smart Solutions" כדי לקבל את לינק הורדת הקובץ
+ שלח משוב