דף הבית >> אודות
 

שפיכה מוקדמת ופליטה מוקדמת שייכות לעבר הרחוק!

שמי נועם לביא, בן 39 ומתגורר במרכז הארץ.

יש לי משפחה נהדרת, אישה אוהבת ושני ילדים, אני עוסק במקצוע חופשי, ולכאורה בעל כל הסיבות להיות מאושר.

היום אני אכן מאושר, אך הדבר לא היה כך כל הזמן. עד לפני 5 שנים סבלתי מחוסר יכולת לשלוט בשפיכה, וחיי המין שלי היו צולעים.

כשהיינו צעירים היינו נמרצים, מלאי אקסטזה, ואשתי היתה גומרת ונהנית מסקס בדיוק כמוני. אולם לאחר 5 שנות נישואים + 2 ילדים, למי יש כוח לחפוז? כשכבר מגיעים לסקס, רצינו ליהנות ממנו בכיף, ובדיוק כאן נכשלתי פעם אחר פעם.

למדתי לשנוא את המילים "זה לא נורא, גם ככה נהניתי", ו "אל תדאג, אני אוהבת אותך בכל מקרה". הייתי מתוסכל, ובמשך תקופה ארוכה לא ידעתי מה לעשות. הסקס הלך ופחת, וכמוהו גם התקשורת הזוגית והכיף להיכנס למיטה. היינו עושים תחרות מי נרדם מהר יותר, כדי לא להתמודד עם עוד "מטלת" סקס לא מהנה. חשבתי שעם הזמן הבעיה תחלוף, אך לא כך קרה.

לאחר שנתיים של סבל החלטנו לטפל בנושא. עברנו מספר טיפולים על ידי סקסולוג, ולהפתעתי הרבה (באמת הופתעתי, הייתי מאוד סקפטי) השיפור היה מיידי. כל מה שלמדתי היו 2-3 שיטות פשוטות ויעילות, והפלא ופלא הסקס חזר לחיינו, ובגדול!

מאז לא הנחתי לנושא, למדתי וחקרתי מאות מקורות שונים, קראתי עשרות ספרים, וביליתי מאות ואלפי שעות מול המחשב כדי ללמוד את כל מה שיש לדעת על שפיכה מוקדמת, או כפי שכינו אותה בעבר, פליטה מהירה.

התוצאה היא ספר, או יותר נכון מדריך לשליטה בשפיכה המוקדמת, המכיל את כל השיטות והטכניקות (והאמינו לי יש הרבה יותר מאותן 2-3 שלמדתי אצל הסקסולוג) לשליטה בפליטה מהירה. ספר זה מוענק לך מתוך ידיעה ברורה שגם אתה יכול לשלוט באורגזמה שלך, גם אתה יכול לנצח את הפליטה המהירה. גם אתה יכול להחזיר לחייך את האהבה וההנאה ממין.

גם אם אינך נמצא בקשר קבוע עם בחורה וחושש מפליטה מהירה בפעם הבאה שתזדמן לסיטואציה מינית, ספר זה יועיל לך במידה משמעותית. אינך חייב בת זוג קבועה כדי לתרגל ולהשתפר. באמצעות טכניקות לשליטה עצמית אלמד אותך להכין את עצמך לפעם הבאה בה תוכל להוכיח את גבריותך. 

אני מאחל לך קריאה מהנה, ושמח שיש לי הזכות הענקית לסייע לך להחזיר את הסקס למקום המרכזי, החשוב והמהנה שהוא תופס בחיי כל גבר.


 

(לכל הבהרה או שאלה תוכל ליצור איתי קשר באמצעות טופס יצירת הקשר)