דף הבית >> המלצות
 

לפניך לקט קטן מהעדויות והתגובות הנשלחות אלי באופן שוטף. אלו לא תגובות "מומצאות" - אני ממש לא צריך למכור את עצמי.
אודה לך אם תשלח לי גם את התגובה שלך - אני מבטיח לפרסם אותה מייד כשתגיע!



"שלום נועםמודה שהייתי ספקן לגבי הספר. אני חייב להודות שלמרות שאת חלק או אולי את רוב הדברים כבר שמעתי פה ושם, אולם הספר כתוב ערוך מוסבר ומסודר בצורה טובה מאוד, שיטות התרגול והיישום נשמעים אפשריים לכל אדם ,ואני חש שיפור ניכר גם פיזית וגם בדמוי העצמי.
בשמחה רבה אני מאשר לך לפרסם את המכתב, אני רק מקווה שיאמינו. אני לא האמנתי (מצטער), חשבתי שזה גימיק שיווקי... תודה ובהצלחה."
י.פ.


"נועם, כמו שהבטחתי בפעם הראשונה שכתבתי לך – אם זה עובד אני כותב לך מכתב המלצה. אז הנה המכתב: אשתי ואני מגיעים מרקע דתי ומאז הנישואים הייתי מאוכזב מעצמי בגלל השפיכה המהירה. לא יכולתי לדבר איתה על זה וגם לא עם אף אחד מהחברים ומהמשפחה. כשכתבת לי במייל שאתה מבטיח שאצליח לשפר את הביצועים מאוד פיקפקתי אבל אז התברר לי שכל התשובות לשאלות שלי היו מולי ומהר מאוד המצב השתנה במאה שמונים מעלות. אני מרגיש כאילו היצלת אותי ויצאתי מאפלה לאור גדול.  תמשיך בעבודתך החשובה וגם תמשיך להיות איש מיוחד שעוזר ומייעץ בכל רגע שצריך. תבוא ברכה על מעשיך!" 
יניב - 27 - ירושלים


"נועם, נועם...שינית לי את החיים, לא יודע איך אתה נראה אבל בא לי לחבק אותך :-)
קשה לי להאמין שהיססתי לפני ששילמתי על הספר שלך 69 שקל.... המון המון המון המון המון תודה על האיכפתיות, הדאגה, הייעוץ, העזרה והחוכמה שלך. ולחשוב שיש עוד הרבה אנשים שגומרים מהר, מדוכאים וחסרי אונים שאפילו לא יודעים עליך.....כאילו מצאת תרופה לסרטן ורק 20 אנשים יודעים עליה. תמשיך להציל אנשים מהבור שהם נמצאים בו, תגדל ותעשה חייל."

צבי - 30 - אזור המרכז


"כל פעם ששכבתי עם אשתי הייתי מנסה להסיח את דעתי ולחשוב על דברים אחרים, ובנוסף הייתי עוצר ומוציא מפעם לפעם, אבל הייתי מאבד את הזקפה. אשתי היתה מתרגזת מכך שלא הצלחתי לספק אותה. היא אמרה לי שהיא פשוט לא יכולה להתמודד עם זה יותר ואני חייב למצוא פתרון. לפני שהלכתי לרופא, חיפשתי באינטרנט, מצאתי המלצות עליך, והחלטתי לקחת סיכון עם הספר שלך. זו היתה ההחלטה הכי טובה שלקחתי הרבה מאוד זמן - עברו מאז כבר 21 ימים, ואחרי הסקס הנהדר אתמול, אני יודע שכבר אין לי שפיכה מוקדמת והיא אף פעם לא תחזור! תודה! "
אמיר - בן 29 - אזור המרכז


"נועם, החלטתי לכתוב ולספר לך כדי שתשים גם את התגובה שלי באתר שלך. לכל הספקנים שקוראים את זה: אתם חייבים לקנות את הספר! אם אתם כמוני, סובלים מהחרא הזה ודוחים סקס כדי לא להתמודד עם הלחץ - זה הפתרון הכי קל ומהיר שיש. הייתי בטוח שזה בזבוז כסף וסתם איזו קומבינה להוציא כסף, אבל החלטתי להמר ולראות אם יש מצב שזה אמת. כל משפט שראיתי היה הגיוני, כל מילה היתה כמו אור בקצה המנהרה. בתוך שבועיים הצלחתי להביא את עצמי למצב שאני מחפש סקס כדי להוכיח לעצמי שאני תותח על! אנשים, רוצו לקנות את הספר, הוא ישנה לכם את החיים!!"
גבי, בן 31 - ראש העין



"אני בן 33, וסבלתי משפיכה מוקדמת מאז גיל ההתבגרות. לאחר שקראתי את הספר שלך, השיפור היה כמו קסם, הצלת אותי. אני ממש מתלהב כמו ילד.."
טל - בן 33, חולון



"האמת היא שמי שקנה לי את הספר שלך היתה אשתי. אפילו לא דיברנו על זה, יום אחד היא פשוט שלחה לי מייל עם הקובץ. גם היא קראה אותו ושיתפה פעולה בכזו הנאה שהדרך עצמה הייתה חוויה לא פחות מאשר התוצאה הסופית, שהיא סקס נהדר, והרבה! תודה רבה, לא חשבתי שאפשר ללמוד דברים חדשים בגילי".
יריב - בן 44 - אזור הדרום



"כשפגשתי את החברה האחרונה שלי לא יכולתי לשכב איתה בלי לגמור מהר. אף פעם לא חוויתי את הבעיה הזאת בעבר - זה הופיע פתאום. תודות לספר "בשליטה" התגברתי על הבעיות שלי ואני רוצה להודות לך מקרב הלב"
אביעד - בן 28 - אזור המרכז


"לפעמים סבלתי מפליטה מהירה ולפעמים לא. לא הצלחתי להבין מה אני עושה לא טוב ולמה זה קורה, וגרוע יותר, לא הצלחתי להתרכז בזמן הסקס. בלילה הראשון שקראתי את הספר ניסיתי את שיטת הנשימות, הצלחתי לשלוט בעצמי, ומאז התופעה לא חזרה על עצמה. תודה על המידע הכל כך קל. היה שווה את הכסף "
אסף  - בן 42


"מאז שהייתי בן 12 נהגתי לאונן כל הלילה, אני מתכוון, הייתי מכור לגמרי. כשהייתי בן 17 והכרתי את החברה הראשונה שלי, גיליתי שאני לא יכול להחזיק מעמד יותר מ 10 שניות. הייתי קורבן של שפיכה מוקדמת במשך 11 שנים עד שמצאתי את האתר הזה לפני כמה חודשים. עקבתי אחרי ההוראות ועכשיו אני איש חדש! תודה נועם! אתה גדול!"
דניאל - בן 28 - קיבוץ XXX


"אשתי ואני נפרדנו לפני 6 שנים, ותמיד האשמתי את הסקס (או יותר נכון חוסר הסקס) כסיבה העיקרית למשבר בינינו. מאז שאני זוכר את עצמי לא הצלחתי להחזיק מעמד יותר מדקה-שתיים. כל חיי התביישתי מללכת לרופא, ולכן החלטתי לתת סיכוי לספר שלך. עכשיו, אני יכול להגדיר בפה מלא שנרפאתי לחלוטין (זה כבר 6 חודשים).  כבר התחלתי מערכת יחסים חדשה עם אישה נהדרת. אני באמת נגמלתי מהסיוט הזה! אני בן 47 והמין שאני נהנה ממנו הוא הטוב בחיי הודות לכך שאני מצליח להביא את החברה שלי לאורגזמות! איזו הרגשה מדהימה! אני ממליץ על הספר שלך לכל אחד שסובל משפיכה מהירה מדי, התוצאות כל כך מיידיות וקלות להשגה". 
צבי - בן 41 - אזור המרכז



"נהגתי להתרגש כל כך במהלך קיום יחסי מין, פשוט לא יכולתי לשלוט בעצמי זמן רב, לרוב לא יותר מדקה אחת.  ניסיתי דברים שונים, קראתי כמה בלוגים ופורומים, אבל זה לא באמת עזר לי. ראיתי הערה של מישהו שהצליח להתגבר על שפיכה מוקדמת באמצעות הספר שלך, אז החלטתי לנסות את זה. ונדהמתי מהתוצאות! אפילו לא ידעתי שיש לי שרירים כאלו בגוף, וכמה קל לשלוט על השפיכה איתם. תודה רבה על העזרה ועל הסבלנות שלך עם כל השאלות שהפגזתי אותך :-) "
תומר - בן 23  - הגליל



"יש לי חברה קבועה כבר חצי שנה, ובזמן האחרון שמתי לב שאנחנו מקימים יחסים לעיתים רחוקות מתמיד. בכל פעם היתה סיבה אחרת, אבל זה לא הפריע לי כל כך כי די התביישתי מהיכולת שלי במיטה. אבל אחרי שחבר טוב שלי נפרד מהחברה שלו שבגדה בו עם מישהו אחר, התחלתי לחשוב אולי כדאי לי לעשות משהו. הספר הזה עזר לי ואפשר לומר שהוא עשה לי מהפך בחיים. בהתחלה התאמנתי לבד, ואחרי שבוע כששכבנו היא הגיעה לארוגזמה בפעם הראשונה מאז שהיכרנו. זה היה הלילה הכי טוב בחיי, ומאז גם היא וגם אני מחפשים כל הזדמנות לסקס. הבעיה נפתרה, כאילו לא היתה אף פעם."
נועם - בן 22 - באר שבע


 

לחץ כאן להורדת הספר עכשיו!