דף הבית >> שפיכה מוקדמת
 

 

שפיכה מוקדמת - הגדרה ופתרונות

שפיכה מוקדמת היא התלונה הנפוצה ביותר אצל גברים בכל הגילאים. הפתרונות רבים, ורובם קלים ליישום ובעלי תוצאות מצויינות. בספר "בשליטה" אנו עוברים על מספר רב של פתרונות בעלי יעילות גבוהה, אשר רובם ככולם אינם דורשים התערבות רפואית או תרופתית. אולם כדי להתחיל לטפל בתופעה, הבה נבדוק את ההגדרה למונח שפיכה מוקדמת, כיון שהיא חיונית להבנה ולטיפול בנושא.


הגישה הרפואית אשר שלטה בתחום שנים רבות, הגדירה את השפיכה המוקדמת כפליטת זרע המתרחשת פחות משתי דקות לאחר החדירה. כיום ברור כי זו הגדרה בעייתית מאוד, משום שאדם הפולט זרע לאחר 3 דקות מוגדר כבריא ואינו זקוק לעזרה. האומנם? ומה על אותו גבר אשר בת זוגו גומרת לאחר 8 דקות חדירה, והוא גומר כבר אחרי 6? האם הוא סובל משפיכה מוקדמת?

על פי הגישה המציאותית, שפיכה מוקדמת מוגדרת כחוסר יכולת להשהות את השפיכה שלך, ואין זה משנה אם זה לאחר שנייה אחת או שעה אחת. לזמן אין משמעות, על פי הגדרה זו, רק ליכולתך להשפיע על השפיכה שלך.

בכל מקרה בו האורגזמה מתרחשת ללא יכולת שליטה מינימלית, אתה חש תחושת פספוס והחמצה. אנו מתרגמים תחושה זו למונח "שפיכה מוקדמת", שכן הזרע נפלט מוקדם מכפי שרצית. זו המציאות, ואף הגדרה רפואית כזו או אחרת לא תשנה אותה.
 
הנה כמה הגדרות נוספות לשפיכה מוקדמת:
 
  • כל אדם המאבחן את עצמו כסובל משפיכה מוקדמת
  • אדם הגומר לאחר זמן קצוב
  • אדם המרגיש שאינו יכול להחזיק מעמד כמו בת זוגו
  • אדם שאינו יכול להחזיק מעמד לאורך הזמן שהוא רוצה
  • אדם שיכול להחזיק מעמד כמה שהוא רוצה בזמן אוננות, אך איננו מחזיק מעמד עם בת זוג
  
ד"ר אלפרד קינסי ביצע מחקר ידוע בשנת 1948 בו ראיין 5300 גברים ו 5900 נשים אמריקאיים לבנים, ומצא כי שלושה רבעים מכלל הגברים הגיעו לאורגזמה בתוך 2 דקות מהחדירה הווגינלית, ואילו 70% מהנשים הגיעו לאורגזמה רק לאחר 6-10 דקות, ו 20% מהנשים גמרו לאחר יותר מ 10 דקות מהחדירה. משמעות המחקר שלו היא שעל פי כל הגדרה וקנה מידה, 75 אחוז מהגברים סובלים בזמן זה או אחר משפיכה מוקדמת.
 
 
בספר "בשליטה" מתוארות מספר רב של דרכים, שיטות וטכניקות, אשר לאחר לימודן (חלקן אורך שעה אחת, וחלקן מספר חודשי אימון) יעניקו לך מגוון אפשרויות פתרון שפיכה מוקדמת, ושיפור ניסיונך המיני.תרגילים אלו מורכבים מתרגולים חוזרים של הגוף, ומתרגילי מודעות מנטליים. גישתי היא כי יש לתרגל את הגוף ואת השכל גם יחד בכדי להשיג שליטה מלאה.

מכיוון שהגעת לעמוד זה, אני מניח שאתה רוצה להשיג שליטה על האורגזמה שלך. ובכן, אני כאן על מנת להבטיח לך שזה אפשרי בהחלט. למעשה, שיעור ההצלחה של המשתמשים בספר עומד על 99%, כל עוד אינך סובל מבעיה רפואית אמיתית.
 
הדרך הבטוחה לשליטה מלאה היא תרגולים חוזרים ונשנים של השיטות שיתוארו בהמשך, ובכך להרגיל את הגוף לשליטה החדשה. בדיוק כפי שכושר גופני, דיאטה או חיטוב הגוף מושגים על ידי תרגולים ושיטות חוזרות ונשנות. עם זאת, בספר מתוארים גם לא מעט עצות ושיטות מהירות יותר ללימוד, שמטרתן לסייע לך בחיי המין כבר הלילה.

אתה עשוי למצוא שעצות אלו ממלאות לחלוטין את דרישותיך לשלוט בשפיכה! רמת השליטה שאתה מחליט ללמוד תלויה אך ורק בך, וזו מטרתו של ספר זה: לתת בידך מגוון של כלי "עשה זאת בעצמך" כדי לאפשר לך את מידת השליטה שאתה בוחר.

ספר זה מיועד לאדם הצריך עזרה כבר בפגישה הערב, ועד לאדם הרוצה שליטה כל כך מלאה שאפילו לא יצטרף לחשוב על רגע הגמירה שלו. כל השיטות והטכניקות המתוארות בו יסייעו בהגשמת שאיפות אלו, ומשום כך הן מפוזרות לאורך הספר כולו.